mp3 indir

eksiketek
THE İMAM FİLM MÜZİĞİ
anadoludan geldik
DELİ RÜZGAR
hosgeldın
karahisar güzeli
sonbahar yagmuru
bir çok sıkıldım
gula çiya
aşkla sevgi ortaklar
sakınbanadokunma
kan uykusu
sonbahar ruzgarı
MIZMIZ
maximum
senden çok var
ey türk
yanıldım
canımı veririm
canımı veririm
rahmani rahimallah
ben o zaman ölürüm
ben o zaman ölürüm
ogul
ben eski ben degilim
üfle
arkadaş
yalan yaralı kalbim
mektebin bacaları
dayan gönlüm
eksiketek
THE İMAM FİLM MÜZİĞİ
anadoludan geldik
DELİ RÜZGAR
hosgeldın
karahisar güzeli
sonbahar yagmuru
bir çok sıkıldım
gula çiya
aşkla sevgi ortaklar
sakınbanadokunma
kan uykusu
sonbahar ruzgarı
MIZMIZ
maximum
senden çok var
ey türk
yanıldım
canımı veririm
canımı veririm
rahmani rahimallah
ben o zaman ölürüm
ben o zaman ölürüm
ogul
ben eski ben degilim
üfle
arkadaş
yalan yaralı kalbim
mektebin bacaları
dayan gönlüm

Danos tu comentario