güney sahilleri marmaris alanya fethiye

GÜNEY SAHİLLERİ
MARMARİS-FETHİYE-ALANYA
7 GÜN 6 GECE
17-23 EYLÜL 2007
449,00 YTL PEŞİN
4 AY TAKSİT İMKANLARIYLA
HAREKET VE 1. GÜN PAZARTESİ:
Sabah saat 07.00’da Çınar Akbank’ın önünden konuklarımızı alıp GÜNEY’E yolculuğumuzu başlatıyoruz. Çine-Muğla üzerinden Gökova-Akyaka köyüne geliyoruz. Tipik Muğla evlerini görüp öğle yemeğimizi de burada yedikten sonra MARMARİS’E ulaşıyor, otelimize gelip yerleşiyoruz. Kısa bir müddet dinlendikten sonra İÇMELER’ DE ki tanıtım gezimizin ardından burada yüzme molası veriyoruz. Akşama doğru otelimize dönüyoruz. Yemek sonrası isteyen konuklarımız Marmaris gecelerini yaşamak için serbest kalabilirler. Konaklama otelimizde.
2.GÜN SALI:
Kahvaltı sonrası günümüzü köy turuna ayırıyoruz. Hisarönü, Kızkumu, Orhaniye, Şelaleler göreceğimiz yerler arasında. Öğle yemeğimizde burada aldıktan sonra MARMARİS’E dönüyoruz. Akşama kadar olan zamanımızı MARMARİS’TE değerlendiriyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
3.GÜN ÇARŞAMBA:
Kahvaltı sonrası KÖYCEĞİZ’E gelip göl kenarında çay molası veriyor ardından DALYAN’A ulaşıyoruz. Tekne ile İztuzu sahillerine yüzme molası için giderken biryandan da kaunos kral mezarlarını izliyoruz. Dönüşte çamur banyolarını da görme fırsatı yakaladıktan sonra öğle yemeğimizi DALYAN’DA veriyoruz. Yemek sonrası Göcek’e gelip sahilinde kısa bir yürüyüş yapıyor ve ardından FETHİYE’YE varıp otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği sonrası fethiye geceleri için serbest kalıyoruz. Konaklama otelimizde.
4.GÜN PERŞEMBE:
Kahvaltı sonrası FETHİYE’NİN en güzel yerlerini gezmeye çıkıyoruz. hisarönü ve kayaköy gezilerimizi yapıp ÖLÜDENİZ’ iniyoruz. Burada öğleye kadar serbest zaman verip ardından kanyon gezimizi yapmak için SAKLIKENT’E geliyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra KANYON’U geziyor ardından Fethiye’ye gelerek akşama kadar serbest zaman alıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde
5.GÜN CUMA:
Kahvaltı sonrası FETHİYE’DEN ayrılıyoruz. Dünyanın en güzel plajlarından biri olan PATARA’NIN keyfini çıkarıp daha sonra kalkan üzerinden KAŞ’A geliyor ve öğle yemeği için mola veriyoruz. Yemek sonrası DEMRE’YE gelip noel baba’nın evini ziyaret ediyoruz. Yolumuza devam ediyor finike-kumluca üzerinden antik kent PHASALİS’E geliyor 3 koy’u olan antik kenti geziyoruz. KEMER’E ulaşıyor ayışığı parkı ve yörük çadırlarını gezip akşama doğru ANTALYA’DAKİ otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği sonrası KALEİÇİ’NE gelip buranın gecesini yaşıyoruz. Konaklama otelimizde.
6.GÜN CUMARTESİ:
Kahvaltı sonrası aspendos antik tiyatrosunu görüp manavgat ŞELALESİ’Nİ geziyoruz. Antik kent SİDE’YE varıyoruz. Burada vereceğimiz öğle yemeği sonrası dönüşte kurşunlu ŞELALESİ’Nİ görüp otelimize geliyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.
7.GÜN PAZAR:
Kahvaltı sonrası otelimizden ayrılıyor ve antalya MÜZESİ’Nİ geziyoruz. Son olarak düden ŞELALESİ’Nİ de gördükten sonra öğle yemeğimizi alıyor ve ANTALYA’DAN ayrılıyoruz. Korkuteli-acıpayam yolunu izleyerek yolda vereceğimiz uygun molalarla DENİZLİ’YE varıyoruz. Bir daha ki KALEHAN TURİZM Organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz