araba

Denizli araba kiralama* *'Atlar her zaman kullanılacaktır.Otomobil ise ancak geçici bir moda olabilir.'**Henry Ford'un kredi talebi üzerine otomotiv sektörünün geleceği konusunda ekspertiz veren bir banka müdürü 1903* *'
(bakınız: zaman, banka, aman, moda, ancak, eren, otomobil, müdür, mobil)
sınırötesi
24.09.2007 17:52

[Ayben]
Top kimlerde bekler sağlam beklerle
Mic Ayben’de kafiyeler sapır sapır dökülür bu dilden Hayır gelmez ki bitmiş pilden Mikrofon bana emanet kimden Yardan geçtim geçmem serden Kaçmak isteyeceksin ama nerden Benim adım Ayben korkun benden Geriye dönen yok gidilen yerden Maval okumak isteyen yok ki Senden sonra gelecek dertler benden Dökülen yaraları topla yerden Yediğin goller fazla birden eksikleri toparlarsın İçten değil bu söylediklerin ben içten Bayram değil neden öptü enişten
[Ceza]
Sana kimler el verecek bilemem Gözünün gördüğü yetecek Herkese bak merkeze dolduran herkese Er ya da geç verecektir evlere Paraları satın alacaktır paraları Yaraları deşin hadi paraları peşin Durduk ortasında bu paralelin Ölümüne uçacak helikopterin Perspektiften görünen Dosyalanmış insanlık suçu terörist Masum gezen insan gibi her yerde Pesimist düşünceler sarmış Hümanist tavrımızdan hiç hoş seda kalmamış Sen sıvı halde kaldın ben emprovize Sen gaz oldun ben sofistike Amerika savaş ister diye doldu bu sayfa Arkamdaki tayfa teyyare misali havalarda Risale kime yetmiş Gerçeklerin hepsini ansiklopedide bulmak mümkün Zannedenlere tarihi yazan insana sormalı bunları Kalmamalı gerilerde Gemilerdeki bekleyişin nedeni denizin yok olması Kanlı etli yaprak dolması yediren Solması gereken yegane kaktüs Vaftiz edilmemiş insanların hepsine lanet Yağdıran insanların hepsine lanet Yağdırmayan insanlara lanet
(bakınız: ölüm, insan, anne, para, yalan, korku, deniz, gerçek, savaş, ceza)

Danos tu comentario