45 Günde 6 kilo aldı

“Doktorlar”in yapimcisi Fatih Aksoy, Yasemin Ergene'ye “Kilo al” dedi. Ergene azmetti. Her gun yarim ekmek arasi cikolata yiyerek tam 6 kilo almayi basardi...

Keremcem ile oynadigi "Aşk Oyunu" dizisiyle unlenen Yasemin Ergene, simdi de "Doktorlar" dizisiyle ekranlara geliyor. Dizide, "Doktor Ela" karekterini canlandiran Ergene, rolune nasil hazirlandigini acikladi.

Dizinin yapimcisi Fatih Aksoy'un bu rol icin kendisini cok zayif buldugunu belirten Ergene soyle konustu: "Yapimcimiz ile gorusmeye gittigimde, 'Bu halin ne, cocuk gibisin, artik kilo al' diye bagirdi. Bende 'Bulimiya' rahatsizligi var zannetti. Bir kisiyi beni kontrol etmekle gorevlendirdi. Her yemekten sonra tartiliyordum. İstahim acildi. Her gun yarim ekmegin icine cikolata surup yedim, sete ozel yemekler getirttim. Sonunda 45 günde 6 kilo almayi basardim. Yapimcimiz ve yonetmen cok memnun oldular. Bu halimi cok begeniyorum."

Danos tu comentario